Jūsų interneto svetainės pradinis puslapis turėtų būti vienas svarbiausių įrankių, “varančių” jūsų verslą į priekį.
Kai potencialus klientas ieško jūsų siūlomų paslaugų ar prekių Google paieškoje, greičiausiai jis bus nukreiptas į pradinį jūsų interneto svetainės ar e-parduotuvės puslapį. Tačiau tai dar nieko nereiškia, jei per keletą sekundžių nuo apsilankymo jūsų svetainėje nesugebėsite jo sudominti ir priversti veikti – susisiekti su jumis ar nupirkti siūlomą prekę. AdRoll duomenimis, net 98% pirmą kartą svetainėje apsilankiusių žmonių nesiima jokių veiksmų, taigi visas darbas, siekiant, kad atsirastumėte pirmuose Google puslapiuose, daugeliu atvejų nueina perniek.
Taigi ką galima padaryti, kad sudomintumėte daugiau, nei tuos statistinius 2%? Šiame straipsnyje rasite keletą nesunkiai įgyvendinamų (ir nemokamų) sprendimų, kaip paversti svetainės priekinį puslapį kur kas rezultatyvesniu.
Atsidarykite savo interneto svetainės pradinį puslapį, ir įsivaizduokite, jog matote jį pirmą kartą. Iškelkite sau klausimą – ar lengva suprasti, kokią konkrečią problemą siūloma išspręsti minėtoje interneto svetainėje, ir ko imtis, kad tai būtų padaryta?
Jeigu neaišku, ką siūlo interneto svetainė vos apsilankius jos pradiniame puslapyje, arba svetainė vienu metu siūlo išspręsti daug skirtingų problemų, potencialus klientas greičiausiai bus prarastas – grįš į Google paiešką, ir pereis prie jūsų konkurento. Norite pasiūlyti paslaugą? Užpildyti apklausos formą? Užsiregistruoti naujienlaiškiui? Tiek pasirinkimų pradiniame puslapyje dažniausiai yra per daug. Reikia, kad lankytojui informacija būtų sufokusuota viena kryptimi, ir būtų suteiktos sąlygos pačiam pas jus ateiti.
Puikus pavyzdys – antivirusinių programų kūrėjo AVG interneto svetainė. Visas pradinis puslapis skirtas informacijai, kam skirta programa, ir suteiktas vienas kelias – atsisiųsti programą (Free Download mygtukas). Jokių papildomų ryškių nuorodų, mygtukų, didelių tekstų ar papildomų langų, blaškančių ar nukreipiančių dėmesį nuo pagrindinio pasiūlymo.
Jeigu savo interneto svetainėje vedate tinklaraštį, turbūt žinote, kad ilgesnis tinklaraščio įrašas (daugiau žodžių) turės daug daugiau šansų atsirasti pirmuose Google paieškos rezultatuose nei tas, kurį sudaro vos kelios trumpos pastraipos. Tačiau su pradiniais svetainių puslapiais dažniausiai veikia priešinga taisyklė – rezultatyvesnis bus tas, kuriame bus pateikiama konkretesnė informacija, ir tik ta, kurios reikia.
Tačiau kodėl taip yra? Idėja yra gana paprasta – skaitytojas, atėjęs į tinklaraštį, tikisi plačios informacijos kaip išspręsti vieną ar kitą problemą, ar nori įgyti žinių. Jis nori detalių, istorijų. Potencialaus kliento tikslas dažniausiai kitas – jis nori, kad padėtumėte jam išspręsti, arba dar geriau – už jį išspręstumėte konkrečią problemą. Taigi šiuo atveju pradinio puslapio esmė – parodyti, kad galite puikiai išspręsti problemą, ir pateikti informaciją kaip su jumis susisiekti, arba kaip įsigyti įrankį, išspręsiančią minėtą problemą.
Didžioji dalis techninių niuansų klientui nėra aktualu. Aktualu, kad problema būtų išspręsta, ir kuo greičiau ir paprasčiau. O tiems, kam reikia smulkesnės informacijos, galima pateikti nuorodas į puslapius (pavyzdys – žemiau), kur galės sužinoti daugiau (arba jie galės pasinaudoti interneto svetainės meniu).
Ne paslaptis, kad įtaigiai parašyta antraštė iš esmės keičia susidomėjimą turiniu. Galite parašyti kuo puikiausią straipsnį, bet jei antraštė pasirodys nuobodi, jis sulauks kur kas mažesnio dėmesio, nei yra iš tikrųjų vertas. Tas pats galioja ir antraštėms pradiniame interneto svetainės puslapyje – jos turėtų vos užmetus akį parodyti, jog čia rasite atsakymą į jus dominantį klausimą, ar problemos sprendimą.
Pavyzdys – eero, belaidžio interneto skirstytuvus pardavinėjančios kompanijos pradinis puslapis, kurio pati pirma antraštė – konkrečios problemos (ne visur namuose pasiekiamo belaidžio ryšio) sprendimas, naudojant jų siūlomą įrangą. Paprasčiau ir aiškiau būti tiesiog negali.
Dar vienas efektyvus būdas paskatinti potencialų klientą imtis konkrečių veiksmų interneto svetainės pradiniame puslapyje – jūsų produkciją ar paslaugas pristatanti, ar instrukcijas ar privalumus pateikianti vaizdo medžiaga ar iliustracijos. Sukurti vaizdo klipą gal ir ne kiekvienam prieinama ir paprasta, tačiau sugalvoti, kaip atvaizduoti paprastą sprendimą sudėtingai problemai išspręsti, visada galima.
Elementarus pavyzdys – PayPal mokėjimo sistemos pradinis puslapis. Jei norite atlikti mokėjimą internete, Paypal dar nei neužsiregistravus parodo, kaip tai paprasta – vis keliais nesudėtingais paveikslėliais, ir trumpu tekstu po jais. Dar neužsiregistravote, o jau žinote kaip naudotis!
Jeigu matote, kad jūsų interneto svetainėje gausu lankytojų, tačiau jūsų siūlomos prekės ar paslaugos visvien pritraukia mažai klientų, pats laikas peržiūrėti svetainės turinį. Šiuo atveju nėra nei reikalo užsiimti Google ar kita reklamine kampanija, jei sunku pasakyti, ką siūlo jūsų interneto svetainė.
Taigi pats laikas pasinaudoti šiame straipsnyje minėtais patarimais, ir padaryti interneto svetainės pradinį puslapį paprastesniu ir aiškesniu – kad klientui būtų akimirksniu aišku, kad reikia pasinaudoti jūsų pasiūlymu!